♥ uppdatering ♥

Nån gång måste man ju uppdatera denna blogg också fan !
förra veckan va jag med trion igen och vi hade underbart kul
jag ska lägga in lite bilder så ni kan få se :) puss på er.

pinglaN själv

Toni Classon Kalliomäki

jenglaN själv

Tim Classon Kalliomäki




Nu har ni fått 4 bilder på oss trion plus en.
Jag och Jenny ska försöka bli lite bättre på att uppdatera denna blogg men det är så jobbigt för mkt för jag har min egen blogg att fixa också dessutom men jag ska försöka på minna mig själv också.
Nästa vecka alltså veckan som kommer så kommer jag och Jenny träffas en hel del. Vi ska sola och sen ska vi kanske träffa DoDDe och vi ska skriva på våran låt så den är klar och beat har vi redan hittat och sen äre bara spela in den och göra videon som är klar :) det kommer nog bli en disslåt också till nån venne vem. Men mer om låtarna och allt sånt dära kommer komma i framtiden, puss på er nu


glöm aldrig att vi älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0