sömnlös natt

ett nattinlägg ifrån pinglaN
jag verkar inte kunna sova jag har nu legat i sängen i kanske två timmar och försökt att sova men det funkar inte. jag har tagit huvudvärkstablett så jag ska bli av med huvudvärken och det börjar försvinna nu men kan fortfarnade inte sova. Frågade min pappa om sömntablett så jag orkar skolan imorron men han sa ifrån för att jag va för ung. (avskyr när han säger så) .. så jag tror jag kommer vara hemma igen ifrån skolan för jag kommer aldrig orka upp 05:40 för jag inte fått sova. Tro det eller inte men jag verkar lida av sömnsvårigheter utan min pojkvän tätt intill min sida i sängen, konstigt jag vet men det är väll ensamheten och den stora platsen brevid mig som är tom som gör så jag itne kan somna .. Men nu måste jag lägga mig igen och försöka åtminstonde..

peace out /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0