så het att jag brinner

hejhej
nu sitter jag här med jenny och vi har städat klart hennes rum och fixat oss klara och nu väntar vi bara på våra dissiga killar :p men dom ska allt få för det mohuhuaaa ... ni vet reta dom igenom att små prata om våran hemlighet som inte dom får veta ;) haha , men nu ska man dra ut och röka på balkongen .. puss (:  
jenny jonas & stoffe i burgerking garaget och vi hade fett nice där nere alltså .. ända tills jenny  jag va tvugna att dra hem :( ... men men

peace out /S


bilden är tagen ifrån igår.
jenny, jonas & stoffe i burgerking garaget partajade..
sötnosarna. btw, stoffe hur fan vågade du göra det du gjorde, jag lovar dig jag va mera nervös än va du va tro mig jag hoppade runt i gränby medans typ jonas fick lugna ner mig haha ! tjatade som fan på att du skulle bli haff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0